Poslednjeg
dana prvih predsezonskih
testova, na iznenađenje ostalih timova, Mercedes je predstavio svoje viđenje
takozvanog „S“ kanala strujanja vazduha u nosu automobila. I pored tehničke
nadmoći zahvaljujući snažnom i izuzetno pouzdanom pogonskom agregatu, Mercedes
istražuje i druge mogućnosti kako bi ostali na poziciji dominantnog tima.
![]() |
Na prvi pogled jedva primetan: levo je novi nos sa "S" kanalom |
![]() |
Sa donje strane usisnik |
![]() |
Izlaz sa gornje strane |
Sistem
strujanja vazduha radi po principu preusmeravanja. Sa donje strane nosa
automobila, nalaze se otvori u koji vazduh ulazi i sa jednim specijalnim kanalom
u šasiji vozila, iz profila gledano u obliku latiničnig slova „S“, izlazi sa
gornje strane, neposredno ispred vozačkog kokpita. Vazduh ispred vozača se
dalje preusmerava oko njega raznim aerodinamičkim dodacima „peraja“, vetikalni
stabilizatori i dalje se navodi do zadnjeg spojlera. Rezultat, veća krajnja
brzina.
Novi nos je dobio nadimak "ajkula" i prema izvorima Mercedesa, nije sigurno da li će nastupati na prvoj trci sa novim nosom!
Нема коментара:
Постави коментар