Nakon meseci neizvesnosti, kombinatorike ali i
novčanih nedoumica, Renault je konačno objavio da od sledeće sezone, nastupaju
kao fabrički tim Renault. Tako je tim slavnog imana Lotus spasen od bankrota i
ponovnog gašenja, Reanault je novim ugovorom pristao na učešće u kontinuitetu od
devet godina.
 |
Glavni u Renaultu: Carlos Ghosn |
"Renault je imao dve mogućnosti, 100 procentni
ulazak ili kompletno povlačenje“ izjavio je „glavni šef“ Renaulta Carlos Ghosn.
Ključni momenat odluke da se ponovo uključe u Formulu 1 kao fabrički tim, bio je
tokom vikenda u Abu Dhabiju, poslednje trke ovogodišnjeg šampionata Formule 1.
Glavni akteri su bili Bernie Ecclestone i Carllos Ghosn. Iako je u početku bi
tvrd za potezanjem para iz „kase“, Bernie je na kraju popustio i timu Ranault
dao više novčanih sredstava na ime prava prenosa. Ghosn je zahteva da dobiju na
ime Renault kao starog tima a ne kao novajlija. Bernie je popustio sa ciljem
da u budućnosti sa sadašnjih tri, broj fabričkih timova poraste a sa time i
konkurencija, veći obrt kapitala i svakako više uzbuđenja na stazi ali i u
dizajnerskim i mehaničarskim odeljenjima timova.
 |
Zajednički dogovor u dvoje: pre potpisa dovoljan je "stisak ruke": Ghosn i Ecclestone |
Po rečima Carlosa Ghosna, cilj je da u neredne
tri godine postave temelj za ulazak na šampionski tron u obe klase vozačkoj i
konstruktorskoj. Poslednja pobeda datira još iz 2008. godine a šampionski
trofej iz 2006. godine. Ovim angažovanjem Renaulta, 450 radnika u fabrici
Eanstone je i dlale na platnom spisku.
Нема коментара:
Постави коментар