Drugu godinu za redom Renault
proživljava neprijatne trenutke kao proizvođač pogonskih agregata za Formulu 1
sa svojim matičnim timom Red Bull. Nakon četvorostruke uzastupne titule, po
drugi put u istorji turbo agregata renault nije na visini zadatka. Čak je ove
sezone procenat kvarova nešto veći u odnosu na prošlu, debitantsku godinu. Sa
druge strane Red Bull ubire uspehe na publicitetau a sve nedostatke pripisuje
francuskom proizvođaču. S toga nije ni čudno da je Renault ne neki način
razočaran odnosom nakda šampionskog tima.
 |
Carlos Ghosn i Alain Prost |
 |
Cyril Abiteboul |
Uveliko se priča o glavna tri
scenarija kada je budućnost francuske kompanije u pitanju. Prva je da kupe
jedna tim i zajedno rade na razvoju (trenutno najbolje šanse za to ima ekipa
Lotus), zatim da izađu iz takmičenja Formule 1 ili da osnuju kompletno novu
ekipu.
Krajem juna meseca, „džoker“ u
rukavu, motorni guru Mario Illien završio je sa testovima jednocilinstričnog
agergata sa modifikaovanom cilindarskom glavom ali i novom komorom za
sagoravanje. Rezultati su najstrožije čuvana tajna, postoje indicije da je
ostvaren određeni napredak i da u Renaultu rade na novom, prepravljenom
agregatu (uz upotrebu odreženog broja „TOKENA“) za ostatak sezone.
Krajem jula, tačnije 28., šef koncerna
Carlos Ghosn, sportski ambasador Renaulta Alain Prost i sportski direktor Cyril Abiteboul održali
su sastanak o budućim planovima Renaulta vezanim za Formulu 1. Dogovor je
trenutno tajna, početkom jeseni biće objavljeni detaljni planovi u budućim
aktivnostima pionira turbo agregata u Formuli 1.
Нема коментара:
Постави коментар