уторак, 11. август 2015.

Renault – neizvesna budućnost

Drugu godinu za redom Renault proživljava neprijatne trenutke kao proizvođač pogonskih agregata za Formulu 1 sa svojim matičnim timom Red Bull. Nakon četvorostruke uzastupne titule, po drugi put u istorji turbo agregata renault nije na visini zadatka. Čak je ove sezone procenat kvarova nešto veći u odnosu na prošlu, debitantsku godinu. Sa druge strane Red Bull ubire uspehe na publicitetau a sve nedostatke pripisuje francuskom proizvođaču. S toga nije ni čudno da je Renault ne neki način razočaran odnosom nakda šampionskog tima.

Carlos Ghosn i Alain Prost

Cyril Abiteboul
Uveliko se priča o glavna tri scenarija kada je budućnost francuske kompanije u pitanju. Prva je da kupe jedna tim i zajedno rade na razvoju (trenutno najbolje šanse za to ima ekipa Lotus), zatim da izađu iz takmičenja Formule 1 ili da osnuju kompletno novu ekipu.
Krajem juna meseca, „džoker“ u rukavu, motorni guru Mario Illien završio je sa testovima jednocilinstričnog agergata sa modifikaovanom cilindarskom glavom ali i novom komorom za sagoravanje. Rezultati su najstrožije čuvana tajna, postoje indicije da je ostvaren određeni napredak i da u Renaultu rade na novom, prepravljenom agregatu (uz upotrebu odreženog broja „TOKENA“) za ostatak sezone.

Krajem jula, tačnije 28., šef koncerna Carlos Ghosn, sportski ambasador Renaulta Alain Prost i sportski direktor Cyril Abiteboul održali su sastanak o budućim planovima Renaulta vezanim za Formulu 1. Dogovor je trenutno tajna, početkom jeseni biće objavljeni detaljni planovi u budućim aktivnostima pionira turbo agregata u Formuli 1.

Нема коментара:

Постави коментар