Ponovo benzin teče kroz bolide
Formule 1. Na španskoj stazi u Jerezu, obavljeni su prvi predsezonski testovi
za ovogodišnju sezonu Formule 1. Sa velikom pažnjom javnosti, isti su praćeni
iz dva osnovna tazloga. Kako će zimski period iskoristiti pobednički tim –
Mercedes, a ko će od svih ostalih biti najbliži ili pokušati da se probliži.
Za neke iznenađenje (većina)
za neke ne. Sebastian Vettel je ponovo zablistao sa najboljim vremenom postignutim
prvog dana. Nemački vozač, postigao je vreme od 1:22,629 min, pri čemu je
izvezao ukupno 60 krugova. Na drugom mestu, što je prijajatno iznenađenje,
našao se Sauberov novajlija Marcus Ericsson. Mali kvar jednog senzora za kratko
je zaustavio Vettelovu vožnju ali su mehaničari, brzo otklonili kvar.
Nico Rosberg je zauzeo treće
mesto, što se tiče ostvarenog vremena ali ono što je impresivno a verovatno
zabrinulo konkurenciju (malo), jeste da je Nemac izvezao ni manje ni više, nego
157 krugova! To je više od dve trke. Očigledno je, da je Mercedes radio na
testovima izdržljivosti i pouzdanosti.
Fernando Alonso u Mclaren-Hondi
nije imao sreće. Posle samo šest krugova, kvar elektronike zaustavio je test
sesiju tima od koga svi očekuju mnogo. Ni Red Bull nije prošao bolje. Problem sa
hlađenjem, zaustavio je nakon 35 krugova Daniel Ricciarda, glavnog vozača
ekipe.
Tabela sa postignutim
vremenima prvi dan.
Vozač
|
Ekipa
|
Vreme/Zaostatak
|
1. Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
1:22.620 Min.
|
2. Marcus Ericsson
|
Sauber
|
+ 0.157 Sek.
|
3. Nico Rosberg
|
Mercedes
|
+ 0.486
|
4. Daniel Ricciardo
|
Red Bull
|
+ 0.718
|
5. Valtteri Bottas
|
Williams
|
+ 1.286
|
6. Carlos Sainz Jr.
|
Toro Rosso
|
+ 2.707
|
7. Fernando Alonso
|
McLaren
|
+ 18.118
|
Drugog dana, Sebastian Vettel
ponovo je ostvario najbolje vreme, pri čemu je izvezao 89 krugova. U Mercedesu je ovog puta za upravljačem sedeo
svetski prvak Lewis Hamilton. Prevezao je 91 krug kada ga je curenje rashladne
tečnosti sprečilo da nastavi test vožnju.
McLaren je ponovo izvezao samo
šest krugova. Nakon odlaska u boks, gledaoci su pomalo sarkastično uz „akustične
signale“ pozdravili dvostrukog svetskog prvaka. Pomalo neobičan incident
zadesio je ruskog pilota Daniil Kvyata. Nakon izvezenih 18
krugova, vozač Red Bulla je izgubio kontrolu nad svom automobilom pri čemu je otpao
prednji spojler – praktično je ostao bez njega. U istom trenutku proglasili su
to kao najnoviji aerodinamičkim trendom Adriana Neweya! Pošto je nedostatak
delova, a i konačna verzija nije još urađenja, tim Red Bull nije imao rezervni
deo pa je Kvyat mora da čeka rezervni deo – koji je specijalno za njega dodatno
napravljen i avionom hitno isporučen u Španiju.
Prvi izlaženje „dečaka“ Max Vestappena u
svom Toro Rosso bolidu, bio je vrlo uspešan. Izvezao je 73 krugova i postigao
peto najbolje vreme.
Vremena posle drugog dana.
Vozač
|
Ekipa
|
Vreme/Zaostatak
|
1. Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
1:20.984 Min.
|
2. Felipe Nasr
|
Sauber
|
+ 0.883
|
3. Valtteri Bottas
|
Williams
|
+ 1.335
|
4. Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
+ 1.506
|
5. Max Verstappen
|
Toro Rosso
|
+ 3.183
|
6. Pastor Maldonado
|
Lotus
|
+ 4.818
|
7. Jenson Button
|
McLaren
|
+ 33.671
|
8. Daniil Kvyat
|
Red Bull
|
keine Zeit
|
Нема коментара:
Постави коментар