среда, 4. фебруар 2015.

Testovi prvi i drugi dan


Ponovo benzin teče kroz bolide Formule 1. Na španskoj stazi u Jerezu, obavljeni su prvi predsezonski testovi za ovogodišnju sezonu Formule 1. Sa velikom pažnjom javnosti, isti su praćeni iz dva osnovna tazloga. Kako će zimski period iskoristiti pobednički tim – Mercedes, a ko će od svih ostalih biti najbliži ili pokušati da se probliži.
Za neke iznenađenje (većina) za neke ne. Sebastian Vettel je ponovo zablistao sa najboljim vremenom postignutim prvog dana. Nemački vozač, postigao je vreme od 1:22,629 min, pri čemu je izvezao ukupno 60 krugova. Na drugom mestu, što je prijajatno iznenađenje, našao se Sauberov novajlija Marcus Ericsson. Mali kvar jednog senzora za kratko je zaustavio Vettelovu vožnju ali su mehaničari, brzo otklonili kvar.

Nico Rosberg je zauzeo treće mesto, što se tiče ostvarenog vremena ali ono što je impresivno a verovatno zabrinulo konkurenciju (malo), jeste da je Nemac izvezao ni manje ni više, nego 157 krugova! To je više od dve trke. Očigledno je, da je Mercedes radio na testovima izdržljivosti i pouzdanosti.
Fernando Alonso u Mclaren-Hondi nije imao sreće. Posle samo šest krugova, kvar elektronike zaustavio je test sesiju tima od koga svi očekuju mnogo. Ni Red Bull nije prošao bolje. Problem sa hlađenjem, zaustavio je nakon 35 krugova Daniel Ricciarda, glavnog vozača ekipe.

Tabela sa postignutim vremenima prvi dan.

Vozač
Ekipa
Vreme/Zaostatak
1. Sebastian Vettel
Ferrari
1:22.620 Min.
2. Marcus Ericsson
Sauber
+ 0.157 Sek.
3. Nico Rosberg
Mercedes
+ 0.486
4. Daniel Ricciardo
Red Bull
+ 0.718
5. Valtteri Bottas
Williams
+ 1.286
6. Carlos Sainz Jr.
Toro Rosso
+ 2.707
7. Fernando Alonso
McLaren
+ 18.118

Drugog dana, Sebastian Vettel ponovo je ostvario najbolje vreme, pri čemu je izvezao 89 krugova.  U Mercedesu je ovog puta za upravljačem sedeo svetski prvak Lewis Hamilton. Prevezao je 91 krug kada ga je curenje rashladne tečnosti sprečilo da nastavi test vožnju.
McLaren je ponovo izvezao samo šest krugova. Nakon odlaska u boks, gledaoci su pomalo sarkastično uz „akustične signale“ pozdravili dvostrukog svetskog prvaka. Pomalo neobičan incident zadesio je ruskog pilota Daniil Kvyata. Nakon izvezenih 18 krugova, vozač Red Bulla je izgubio kontrolu nad svom automobilom pri čemu je otpao prednji spojler – praktično je ostao bez njega. U istom trenutku proglasili su to kao najnoviji aerodinamičkim trendom Adriana Neweya! Pošto je nedostatak delova, a i konačna verzija nije još urađenja, tim Red Bull nije imao rezervni deo pa je Kvyat mora da čeka rezervni deo – koji je specijalno za njega dodatno napravljen i avionom hitno isporučen u Španiju.

Prvi izlaženje „dečaka“ Max Vestappena u svom Toro Rosso bolidu, bio je vrlo uspešan. Izvezao je 73 krugova i postigao peto najbolje vreme.
Vremena posle drugog dana.

Vozač
Ekipa
Vreme/Zaostatak
1. Sebastian Vettel
Ferrari
1:20.984 Min.
2. Felipe Nasr
Sauber
+ 0.883
3. Valtteri Bottas
Williams
+ 1.335
4. Lewis Hamilton
Mercedes
+ 1.506
5. Max Verstappen
Toro Rosso
+ 3.183
6. Pastor Maldonado
Lotus
+ 4.818
7. Jenson Button
McLaren
+ 33.671
8. Daniil Kvyat
Red Bull
keine Zeit

 

Нема коментара:

Постави коментар