Svakako Red Bull još nije završio svoj rad na „telu“ RB11. Biće još izmena a i taktički
aduti neotrkivaju uvek već se čuvaju pred sam početak sezone. Međutim,
austrijsko-britanski tim radi na dva fronta. Od leta 2014. godine radili su na
novoj specifikaciji pogonske jedinice za sezonu 2015.
Istovremno u paralelnom režimu, Ilmor je sa svojim timom od šest inžinjera radio na svojim idejama koje će biti prezentovane na ovogodišnjem motoru. Konačno, obe projektne grupe će se ujediniti i izabrati najbolju specifikaciju sa kojim ozbiljno žele da napadnu Mercedes. Godinu dana su se „blamirali“ i prema rečima Renaultovog sportskog direktora Cyrila Abitebuola nedostatak od (njihova procena) 60 KS moraju da pronađu. Sa druge strane, Mercedes stalno pokušava da sa svojom skromnošću ubedi, ostale da je deficit „samo“ 40 KS.
Istovremno u paralelnom režimu, Ilmor je sa svojim timom od šest inžinjera radio na svojim idejama koje će biti prezentovane na ovogodišnjem motoru. Konačno, obe projektne grupe će se ujediniti i izabrati najbolju specifikaciju sa kojim ozbiljno žele da napadnu Mercedes. Godinu dana su se „blamirali“ i prema rečima Renaultovog sportskog direktora Cyrila Abitebuola nedostatak od (njihova procena) 60 KS moraju da pronađu. Sa druge strane, Mercedes stalno pokušava da sa svojom skromnošću ubedi, ostale da je deficit „samo“ 40 KS.
![]() |
Pohvale Daniel Ricciarda za RB 11 |
Renault je dobio i pomoć od Red Bulla. O
čemu se radi. Tim austrijskog proizvođača energetskih pića, upustio se u
„avanturu“ da sami prave elektro motore i baterije. Sada će njihov rad biti
mnogo intezivniji i bliži.
Zanimljivo je da su četvorostruki
svetski prvaci, kao i Ferrari, zatražili tehničku pomoć od austrijske kompanije –
instituta za motore sa unutrašnjim sagorevanjem - AVL. Mario Illien i njegov
tim, rade na jednocilindarskim motorima, zapremine 266 cm3. Od
septembra, kada su počeli sa radom, rezultata ima i optimistički gledaju na ovu
sezonu. Ovih dana treba da se po prvi put testira Ilmorova specifikacija na
probnom stolu i prema nezvaničnim informacijama može se čak naći u bolidu Red
Bull RB11 na drugom pred sezonskom testu u Barceloni od 26. Februara do prvog
marta.
Prema rečima šefa tima Christina
Hornera, Renault je preko zime pronašao oko sedam procenata više snage (između
30 i 40 KS), inžinjeri koji rade na šasiji, otklonili si slabosti sa RB 10 (prošlogodišnji
model) i predstavili bolju šasiju RB11. Prvi utisak vozača Daniel Ricciarda bio
je dobar. Takođe, veoma važna stavka je i da su podaci dobijeni iz vazdušnog
kanala, odlični.
Izgleda da je „bik“ naoštrio dobro
rogove u ovoj godini!
Нема коментара:
Постави коментар