Na sastanku tehničkih šefova ekipa sa Bernie Ecclestonom,
koji je održan petog ferbruara u Parizu, odlučeno je da se snaga motora pojača
na oko 1000 KS ili više. To je jedina odluka za sada a ostala su neka
veoma bitna pitanja bez pravog odgovora. Trenutno.
Ukratko, odbačen je Ferrarijev predlog o V8 motorima, zapremine 2200 cm3 sa dva turbo punjača. Ostaće na snazi postojeća „formula“ (1600 cm3, V6 sa hibridnom tehnologijom sa obe elektro mašine MGU-K und MGU-H) koja bi važila do najkasnije 2017. godine. Za tehničare jedna velika olakšica, biće skinuto ograničenje protoka goriva.
Ukratko, odbačen je Ferrarijev predlog o V8 motorima, zapremine 2200 cm3 sa dva turbo punjača. Ostaće na snazi postojeća „formula“ (1600 cm3, V6 sa hibridnom tehnologijom sa obe elektro mašine MGU-K und MGU-H) koja bi važila do najkasnije 2017. godine. Za tehničare jedna velika olakšica, biće skinuto ograničenje protoka goriva.
Mercedes i Honda su
bili protiv uvođenja nove motorne formule, uz obrazloženje da je 2014. godine uvedena
nova generacija motora sa hibridnim pogonom i da bi bilo nepotrebno trošenje
novca za razvoj nove pogonske jedinice.
Sastanku su prisustvovalo pet privilegovanih timova, McLaren, Ferrari,
Red Bull, Mercedes I Williams kao i novopridošli član Force India. Interesantno
je da je Red Bull zahtevao promenu pravila već 2016. godine sa uvođenjem mnogo
agresivnije Fomrule 1. To bi značilo velike aerodinamičke promene na samom
bolidu. Na kraju je pominjana i cena novih agregata, koja ne bi trebala da
opterećuje kupce sa više od pet miliona dolara po sezoni..
Нема коментара:
Постави коментар