Nakon paklene trke u Maleziji, gde je euforično
slavio tim Ferrari, na slobodnim treninzima za Veliku nagradu Kine, odnos snaga
se vratio u normalu. Mercedes je na oba treninga dominirao, Lewis Hamilton vozi
kao da je sa druge galaksije, Ferrari je u vrhu, dok je Red Bull priredio
iznenađenje odličnim vožnjama. Tim Scuderije, zaostaje za „srebrnim strelama“
četiri desetinke a dobar plasman tima Red Bulla, je potvrdio da se oni bore za
drugu snagu u karavanu Formule 1.
 |
Novo prednje krilo Mercedesa: zadnji deo |
 |
Rezultati I. treninga
|
 |
Rezultati II. treninga |
Kao i što je obećano iz tima Mercedes-AMG,
Ferrarijevu pobedu su shvatli ozbiljno i drugačijim pristupom na slobodnom treningu,
ozbiljnije se prihvatili posla. Rosberg i Hamilton su naizmenično vozili „duge
smene“ sa mekanom, odnosnom tvrdom mešavinom pneumatika. Tim pristupom bolje će
shvatiti ponašanje pneumatika, odnosno imaće pravu sliku njihovog trošenja a sa
time će odrediti broj odlazaka u boks. Predviđanja su, da će velika većina
timova odlaziti dva puta na promenu pneumatika, ali pojedina iznenađenja nisu
isključena.
Tim na čijem je čelu Niki Lauda, predstavio je
novo prednje krilo, koje ima specijalno projektovan „tunel“ na njihovim
krajevima. Iako su taj aerodinamički sklop imali za trku u Maleziji, pobeda na prvoj
trci, bolje rečeno dominacija ih je „zanela“, pa su mislili da nije potrebno
menajti postojeću aerodnimičku konfiguraciju bolida W06. Visoke temparature,
naročito asfalta, preveliko trošenje pneumatika i odluka za tri promene pneuamatika
su dovele do „poraza“ srebrnog „metka“!
Savetnik u timu Didid Mateschitza – Helmut Marko, bio zadovoljan današnjim
učinkom „bikova“ a za trku u Barseloni najavio je nadogradnju aerodinamike na
bolidu RB11. Takođe, rešen je problem sa kočnicama povratkom, na starog
partnera, italijanskog specijaliste Brembo.
Нема коментара:
Постави коментар