Iako je Formula 1
ozbiljno uzdrmana zbog finansijske krize i pored novih pravila koja su uvedena
od 2014. godine, troškovi nisu smanjeni, kako su pojedini timovi to očekivali. Na
kraju prošle sezone, dva tima su prestala sa aktivnostima. Ekipa Caterham je
definitivno otišla u „večnost“, dok je ekipa Marussia, pred sam početak
ovogodišnjeg šampionata u poslednjim trenucima se izdigla iz pepela i
zahvaljujući privatnoj finansijskoj injekciji, kao i raspodeli novčanih
sredstava iz kase Bernie Ecclestonea, uspela da se uvrsti u ovogodišnji startni
poredak.
 |
Vlasnik tima Gene Haas i šef Günter Steiner |
 |
Menadžer tima: Dave O‘Neill |
 |
Šef
aerodinamike: Ben Agathangelou |
Od ranije je poznato
da je trenutno jedini američki tim koji je zainteresovan da se pojavi na trkama
Formule 1, ekipa američkog vlasnika tima HAAS iz NASCAR serije. Šef tima je
Guenter Steiner, za koga se misli da je Nemac, meuđim on je rođen u severnoj
Italiji u gradiću Bolzano. On je stara „lisica“ sa reli scene. Pored iskustva
sa relija u raznim timovima, bio je takođe angažovan i u timovima Jaguar i Red
Bull.
Steiner je imenovao Dave
O’Neill, kao timskog menadžera. Englez je još od 1998 godine u Formuli 1, kada
je počeo sa ekipom Jordan. Poslednji tim, gde je radio je Marussia. Glavni
dizajner je Rob Taylor, koji je sakupljao iskustva u timovima Jaguar, Red Bull, ToroRosso, McLaren i pomenuta Marussia. Šef
aerodinamike je Ben Agathangelou. Inženjer, grčkog proekla, dolazi direktno iz
Ferrarijevog odeljenja Formule 1. Zajedno sa Taylorom, rade na projektu novog 60%
modela vazdušnog tunela.
Novi tim HAAS i Ferrari povezuje
uzajamna saradnja. Od ranije je poznato da će američki tim koristiti
Ferrarijevu pogonsku jedinicu. Sedište tima ostaje u američkom gradiću Kannapolis
u Severnoj Karolini. Kao tehničku pomoć u Evropi, imaju na raspolaganju 3655 m2
postrojenje u gradiću Banbury, nekadašnjem sedištu ekipe Marrusia.
Нема коментара:
Постави коментар