недеља, 21. јун 2015.

Rezultati prvog u drugog slobodnog treninga za VN Austrije

Staza Red Bull Ring severozapadno od Graca, spada u kategoriju gde snaga motora dolazi da potpunog izrađaja. Stoga je bilo jasno da će šampionski tim Mercedes-AMG, biti jasno broj jedan favorit. Ali, vremenski uslovi otežali su posao „srebrnih“. Temparatura vazduha u jednom trenutku iznosila je svega 160 C (kasnije je čak i pala), dok je temparatura asfalta bila 270 C predstavljala je veliki izazov inženjerima i tehničarima da podese automobile za rano prolećne temparature, pred početak leta.

Rezultati I. treninga


Massa izlazi iz boksa, šef Ferrarija Arrivabene ga ne vidi, zamalo nesreća!


Gost: šef projakta Porsche Le Man: Fritz Enzinger
Rezultati II. treninga

Berger i Fritz u "ćaslanju": Da li možeš da nam pomogneš? možda pita Berger kolegu!
 
Vozači su imali velikih problema na stazi da svoje automobile kontrolišu pod ovim „temparaturnim“ uslovima. Ekipa Ferrari bila je na dobrom putu da uzdrma dominaciju Mercedesa na slobodnim treninzima. Nakon samo tridesetak minuta prvog slobodnog treninga, za ljubitelje Ferrarija nastaje noćna mora. Sebastian Vettel staje pored staze i prajavljuje problem. Prema nezvaničnim informacijama problem je bio u menjaču, pretpostavka kvar četvrte brzine. Prve dve pozicije zauzimaju Rosberg i Hamilton, dok je treće mesto zauzeo Raikkonen. Bottas je zauzeo četvrtu poziciju a odlični Felipe Nasr u Sauber Ferrariju, bio je na petoj poziciji. Umesto Romaina Grosjeana u bolidu Lotus nastupao je Jolyon Palmer. McLaren Honda sa poznatim problemom oko pogonskog agregata testirao je novi specifikaciju aerodinamike. Alonso je vozio prvi put novi skraćeni nos dok je Button vozio staru verziju. Sakupljanje i poređenje podataka.

Na drugom slobodnom treningu, Vettel je zablistao odmah na početku sa najboljim vremenom. Međutim, kasnije je počela da pada kiša i to je bio razlog zašto je njegovo vreme bilo nedostižno za ostale takmičare. Kimi je imao problčema sa ležanjem njegovog Ferrarija a sve tehničke probleme trpeo je Vettelov - Ferrari. Ovaj put poluosovina je zaustavila njegovu Evu! Najmlađi vozač Formule 1, Max Verstappen u jednom trenutku prijavljuje svom inženjeru putem radio veze „Imam glavobolju“!

Daniel Ricciardo na pitanje novinara šta misli o stazi, kratko prokomentarisao: „Old skul staza“. U jeziku vozača, to znači stara konfiguracija sa dugačkim pravcima, ubaciš u šestu brzinu i gas do daske!

Нема коментара:

Постави коментар