Staza Red Bull Ring severozapadno od Graca, spada
u kategoriju gde snaga motora dolazi da potpunog izrađaja. Stoga je bilo jasno
da će šampionski tim Mercedes-AMG, biti jasno broj jedan favorit. Ali, vremenski
uslovi otežali su posao „srebrnih“. Temparatura vazduha u jednom trenutku
iznosila je svega 160 C (kasnije je čak i pala), dok je temparatura
asfalta bila 270 C predstavljala je veliki izazov inženjerima i
tehničarima da podese automobile za rano prolećne temparature, pred početak
leta.
 |
Rezultati I. treninga |
 |
Massa izlazi iz boksa, šef Ferrarija Arrivabene ga ne vidi, zamalo nesreća! |
 |
Gost: šef projakta Porsche Le Man: Fritz Enzinger |
 |
Rezultati II. treninga |
 |
Berger i Fritz u "ćaslanju": Da li možeš da nam pomogneš? možda pita Berger kolegu!
|
Vozači su imali velikih problema na stazi da
svoje automobile kontrolišu pod ovim „temparaturnim“ uslovima. Ekipa Ferrari
bila je na dobrom putu da uzdrma dominaciju Mercedesa na slobodnim treninzima. Nakon
samo tridesetak minuta prvog slobodnog treninga, za ljubitelje Ferrarija
nastaje noćna mora. Sebastian Vettel staje pored staze i prajavljuje problem. Prema
nezvaničnim informacijama problem je bio u menjaču, pretpostavka kvar četvrte
brzine. Prve dve pozicije zauzimaju Rosberg i Hamilton, dok je treće mesto
zauzeo Raikkonen. Bottas je zauzeo četvrtu poziciju a odlični Felipe Nasr u Sauber
Ferrariju, bio je na petoj poziciji. Umesto Romaina Grosjeana u bolidu Lotus
nastupao je Jolyon Palmer. McLaren Honda sa poznatim problemom oko pogonskog
agregata testirao je novi specifikaciju aerodinamike. Alonso je vozio prvi put
novi skraćeni nos dok je Button vozio staru verziju. Sakupljanje i poređenje
podataka.
Na drugom slobodnom treningu, Vettel je zablistao
odmah na početku sa najboljim vremenom. Međutim, kasnije je počela da pada kiša
i to je bio razlog zašto je njegovo vreme bilo nedostižno za ostale takmičare.
Kimi je imao problčema sa ležanjem njegovog Ferrarija a sve tehničke probleme
trpeo je Vettelov - Ferrari. Ovaj put poluosovina je zaustavila njegovu Evu!
Najmlađi vozač Formule 1, Max Verstappen u jednom trenutku prijavljuje svom
inženjeru putem radio veze „Imam glavobolju“!
Daniel Ricciardo na pitanje novinara šta misli o
stazi, kratko prokomentarisao: „Old skul staza“. U jeziku vozača, to znači
stara konfiguracija sa dugačkim pravcima, ubaciš u šestu brzinu i gas do daske!
Нема коментара:
Постави коментар