Pred trku u Montrealu najveći strah imaju fabrike
pogonskih sklopova. U ovom slučaju sva četri proizvođača, Renault, Ferrari,
Honda pa čak i trenutno najbolji među njima, Mercedes. Posle treninga u petak i
subotu pre podne, usledile su kvalifikacije, što znači „gas do daske“ kod
vozača a kod inženjera, briga da li će sve proći kako treba. Očekivano, ekipa
Mercedes je zauzela prve dve pozicije, Hamilton na čelu odmah iza njega
Rosberg. Na prvih sedam mesta našli su se timovi koji koriste motore „srebrne
strele“ i jedan vozač sa Ferrarijevim V6 turbo agregatom. Kimi Raikkonen,
zauzeo je treću poziciju, dok je njegovog timskog kolegu, već u prvom krugu
kavalifikacija, kvar na MGU-H jedinici izbacio iz borbe za poziciju. Kako su
neveli iz tabora „crvenih“, u pitanju je mali kvar na upravljačkoj jedinici.
Pokvareni deo košta – 10 €! Ali Sebastianovim mukama još nije kraj. Zbog
obilaženja vozača pod crvenom zastavom, nemački četvorostruki prvak je kažnjen
sa dodatnih pet mesta pomeranja unazad. To znači da Vettel staruje sa
poslednjeg mesta.
![]() |
Reyultati kvalifikacija za VN Kanade |
Felipe Masa, koji je pored svog timskog kolege
jedva čekao novu trku nakon lošeg vikenda u Monacu, imao je kvar na mehanizmu „wetgate“
ventila. To je uzrokobvalo lančanu reakciju kod elektro pogona, tako da je
Brazilac imao na raspolaganju samo V6 turbo benzinski motor. Da bi shvatili
kolika je razlika u snazi, Valteri Bottas je sa ispravnim pogonskim sklopom,
ostvario najveću brzinu od 337,7 km/h dok je Masa bio limitiran na svega 315,3
km/h!
Kvar motora na Alonsovoj McLaren-Hondi detektovan
je kao problem na zupčastom sistemu razvoda ventila. Tako je španski vozač dobio
četvrti motor dok je njegov kolega Button zbog kvara na MGU-H jedinici,
propustio kvalifikacije i u trci će startovati iz boksa svoje ekipe.
Oba vozača šampionskog tima, Mercedes-AMG u Kanadi koriste
svoje drugi pogonski sklop.
Нема коментара:
Постави коментар