Na prvom terningu u Bahreinu, Sunce je pokazalo svoju efikasnost.
Na temparaturi vazduha od 370 C, asfalt je bio zagrejan na 460
C! U tom okruženju, Sebastina Vettel u svom Ferrariju SF 70 H ostvario je
najbolje vreme. Njegov timski kolega Kimi Raikkonen je nakon 40 minuta ostao
parkiran između 13 i 14 krivine. Uzrok: pregrevanje turbo-punjača. Visoka
temparatura u taboru „ crvenih“ je
zabrinula tim iz Maranella. Nakon promene turba i neznatnh modifikacija na
hlađenju istog, najslavnija ekipa u „najbržem cirkusu“, nastavila je svoj uzlazni
pohod.
![]() |
Rezultati I slobodnog treninga |
Šampionski tim je zauzeo mesto na sredni tabele sa
vremenima, zabrinuvši svoje ljbitelje – da li je „srebrna strela“ u problemima.
Šampionski tim je imao
svoj „program“ testova, proba i simulacija raznih varijanti trkačkih opcija.
![]() |
Rezultati II slobodnog treninga |
Na drugom
slobodnom treningu prvu poziciju zauzeo je ponovo Vettel, dok je na drugom mestu
zablistao “novajlija” u timu Mercedesa – Valtteri Bottas. I pored najboljeg
vremena, četvorostruki svetski prvak Sebastian Vettel nije bio zadovoljan sa
ponašanjem svoje Gine (u skladu sa tradicijom, Vettel svoje automobile naziva
imenima, ovogodišnji Ferrari nazvan je Gina, slučajnost ili ne, ćerka Michaela
Schumachra zove se takođe - Gina!). Nemačko vozač je prijavio problem sa
kočnicama.
![]() |
Sebastin Vettel dominira sa svojom "Ginom" |
Nekadašnji
šampionski tim – Red Bull pokazuje promenljivo stanje svojih voznih karakteristika.
U jednom momentu su na začelju tabele a u drugom u prvoj tećini ili pak u
središnjici. To je rezultat, neadekvatna šasija (nedostatak po krugu 0,5 s) kao
i dobro poznat uzrok problema sa pogonskom jedinicom. Renaultov agregat, ponovo
ima malih poteškoća sa pouzdanošću ali pre svega, sa manjkom snage u odnosu na,
trenutno, vodeće Ferrari i Mercedes (gubitak od oko 0,5 s).
Нема коментара:
Постави коментар