Sa veliki isčekivanjem se očekuje
početak ovogsišnje sezone Formule 1. Da li će konačno zahvaljujući novim
pravilima tim – trostruki svetski prvak Mercedes-AMG biti skinut sa trona, da
lie će ferrari ili red Bull biti taj tim koji će pobediti srebrnu strelu i
konačno duel za četvrto mesto na tabeli između Force India i Williamsa. Da li
će u drugoj sezoni, prošlogodišnji novajlija HaasF1 biti uspešniji ili..... Pitanja
su brojna, odgovor ili odgovori če doći sami od sebe tokom sezone 2017. godine......
![]() |
Konfiguracija staze u Albert parku |
Zbog jakih faza
ubrazanja iz sporih krivina, staza u Melburnu zahteva prvenstveno odličan
prenos snage ali i stabilnsot pri kočenju. Kod klizavog asfalta kakav je na
stazi to je izuzetno zahtevan angažman inženjera, aerodinamičara ali i smaih
vozača. Posebna pašnja se posvećuje prijanjanju prednje osovine, zbog
upravljanja ali i optrih kočenja. Nedostatak „gripa“ prouzrokuje podupravljanje
a to košta vozače dosta vremena. Pored efikasnih kočnica, vozači moraju da
poverenja na komande u svom bolidu, kako bi obezbedili dobar ritam po krugu.
Činjenice za stazu Albert Park:
Dužina staze
|
5303 m
|
Bruj krigova
|
58
|
Broj krivina
|
16 (desnih 10,
levih 6)
|
Udaljenost od starta do prve krivine
|
380 m
|
Najduži
prolaz sa „punim gasom“
|
12,1 s
|
Broj promena brzina po krugu
|
46
|
Potrošnja goriva po krugu
|
2,4 l
|
Potrošnja pneumatika
|
srednja
|
Potrošnja kočnica
|
Srednja
|
Najveća brzina 2015. godine (trka)
|
315,6 km/h
|
Ukupan deo staze sa punim gasom
|
56 %
|
Tip pneumatika
|
ultrasoft /
supersoft/ soft
|
Нема коментара:
Постави коментар