среда, 5. април 2017.

Uvod u VN Australije (prva trka sezone)

Sa veliki isčekivanjem se očekuje početak ovogsišnje sezone Formule 1. Da li će konačno zahvaljujući novim pravilima tim – trostruki svetski prvak Mercedes-AMG biti skinut sa trona, da lie će ferrari ili red Bull biti taj tim koji će pobediti srebrnu strelu i konačno duel za četvrto mesto na tabeli između Force India i Williamsa. Da li će u drugoj sezoni, prošlogodišnji novajlija HaasF1 biti uspešniji ili..... Pitanja su brojna, odgovor ili odgovori če doći sami od sebe tokom sezone 2017. godine......
Konfiguracija staze u Albert parku
Zbog jakih faza ubrazanja iz sporih krivina, staza u Melburnu zahteva prvenstveno odličan prenos snage ali i stabilnsot pri kočenju. Kod klizavog asfalta kakav je na stazi to je izuzetno zahtevan angažman inženjera, aerodinamičara ali i smaih vozača. Posebna pašnja se posvećuje prijanjanju prednje osovine, zbog upravljanja ali i optrih kočenja. Nedostatak „gripa“ prouzrokuje podupravljanje a to košta vozače dosta vremena. Pored efikasnih kočnica, vozači moraju da poverenja na komande u svom bolidu, kako bi obezbedili dobar ritam po krugu.

Činjenice za stazu Albert Park:   

Dužina staze
5303 m
Bruj krigova
58
Broj krivina
16 (desnih 10, levih 6)
Udaljenost od starta do prve krivine
380 m
Najduži prolaz sa „punim gasom“
12,1 s
Broj promena brzina po krugu
46
Potrošnja goriva po krugu
2,4 l
Potrošnja pneumatika
srednja
Potrošnja kočnica
Srednja
Najveća brzina 2015. godine (trka)
315,6 km/h
Ukupan deo staze sa punim gasom
56 %
Tip pneumatika
ultrasoft / supersoft/ soft


Нема коментара:

Постави коментар