Formula 1 je visokotehnološki sport
danas ne može da se zamisli bez novca dobijenog od sponzora. Sponzori za uzvrat,
dobijaju najbolji vid reklame, na pokretnim panoima sa četiri točka.
Marketinškim stručnjacima nedostaju
ideje kako da korisno pretvore u prifitabilno i vidljivo i prepoznatljivo na
sve strane. Najnoviji priemer jeste tim Force India. Pred sam početak ovogodišnje
sezone, indijsko-engleski tim proemnio je svoje trkčke boje u roze! Novi sponzor,
austrijska kompanija za preradu vode BWT zahtevala je prepoznatljiv identite
automobila kako bi postigla najbolji efekat za sopstvenu reklamu.
![]() |
Force India - Pink Panter u Formuli 1 |
Tako je Force India VJM10 obojena u roze boju. I tu se nije stalo, oba
vozača su svoje kacige takođe ukrasili sa “ružičastim” dekorom, zaštitnoj boji
novog glavnog sponzota ekipe Force India. Kritičari su se podelili. Jendi su
oštri s akritikama, roze automobil u Formuli 1, prva asocijacija na Pink Pantera!
Čak je i Nico Hülkenberg (do proüle sezone ölan tima) bio kritičan prema novoj
boji bolida: “Dobro je što sam otišao iz tima” – izjavio je Nemac.
Ipak, kada napravite posao vredan 18,5
miliona Evra – sve je dozvoljeno!
Нема коментара:
Постави коментар