уторак, 7. март 2017.

Razdvajanje Honde i Gilles Simona

Za sezonu 2017. Godine, Honda je pripremila potpuno novu pogonsku jedinicu. Detalji se još ne iznose u javnost, ali je jedno sigurno: Japanci su “prekopirali” koncept Mercedesove hibridne jedinice, što znači razdvajanje turbo-punjača na dva odvojena dela.
Gilles Simon
Nedavni prvi slobodni treninzi, potvrdili su poteškoće na novom motoru Honde (još nema zvaničnog objašnjenja o uzrocima kvarova) i prvo konsekvence su tu. Japanci su odmah prekinuli saradnju sa francuzom, rođenim u Maroku (!) Gilles Simonom.

Gilles Simon je jedan od najuspešnijih konstruktora trkačkih  motora. Karijeru je počeo kod „kuće“ u Renaultu, još daleke 1984. godine. Nakon nekoliko godina, prelazi u Peugeot (zahvaljujući Jean Todtu) i doživljava vrhunac konstruisanjem V10 agregata za program trka izdržljivosti (Peugeot je pobedio na 24h Le Mana sa Simonovom konstrukcijom motora). Na poziv (ponovo) Jean Todta, dolazi u Ferrari i u periodu između 1994 i 2006. godine postaje vodeći konstruktor Ferrarijevih motora. U tom periodu, motori Simona ostvarili su 106 pobeda!

Kod Honde je bio angažovan od 2013. godine, kao spoljni savetnik.

Нема коментара:

Постави коментар