Za sezonu 2017. Godine, Honda je pripremila potpuno
novu pogonsku jedinicu. Detalji se još ne iznose u javnost, ali je jedno
sigurno: Japanci su “prekopirali” koncept Mercedesove hibridne jedinice, što
znači razdvajanje turbo-punjača na dva
odvojena dela.
![]() |
Gilles Simon |
Nedavni prvi slobodni treninzi,
potvrdili su poteškoće na novom motoru Honde (još nema zvaničnog objašnjenja o
uzrocima kvarova) i prvo konsekvence su tu. Japanci su odmah prekinuli saradnju
sa francuzom, rođenim u Maroku (!) Gilles Simonom.
Gilles Simon je jedan od najuspešnijih
konstruktora trkačkih motora. Karijeru
je počeo kod „kuće“ u Renaultu, još daleke 1984. godine. Nakon nekoliko godina,
prelazi u Peugeot (zahvaljujući Jean Todtu) i doživljava vrhunac konstruisanjem
V10 agregata za program trka izdržljivosti (Peugeot je pobedio na 24h Le Mana
sa Simonovom konstrukcijom motora). Na poziv (ponovo) Jean Todta, dolazi u Ferrari
i u periodu između 1994 i 2006. godine postaje vodeći konstruktor Ferrarijevih
motora. U tom periodu, motori Simona ostvarili su 106 pobeda!
Kod Honde je bio angažovan od
2013. godine, kao spoljni savetnik.
Нема коментара:
Постави коментар