Debata oko nove formule pogonskog sklopa traje i dalje. Nedavno je Red Bull
ponovo zapretio da bi se nakon 2020. godine povukao iz „najbržeg cirkusa“, ako
se po pitanju motora nepromene pravila.
![]() |
Posle 2020. godine: V6 bi-turbo sa MGU-K jedinicom. MGU-H bi bila nepoželjna |
U okviru VN Monaca, Međunardna automobilska federacija (FIA) održala je
sastanak sa proizvođaćima motora, koji je predvodio šef tehničkog dela Formula
1 Ross Brown. Tri osnovna zaključka su donešena jednoglasno: motori moraju biti
bučniji, jači i jeftiniji. Kod tehničkog aspekta, velikih promena ne bi trebalo
da bude, osnov bi bio i dalje motor V6 konfoguracije ali sa dva turbo punjača (sada
samo jedan) i jedan MGU K. Novi motor, ne bi trebao da ima i MGU H jednicu, i
njegova cena bi bila daleko pristupačnija za proizvodnju (ali i za razvoj),
tako da bi i mali, nezavisni proizvođači, kao Cosworth ili Ilmor bili u stanju
da učestvuju u njihovoj izgradnji ako bi našli finasijere.
Svi proizvođači su se saglasili, da bi bilo potuno neracionalno da se
konstruiše nov agregat, jer za 10 godina, niko ne zna koja će motorna formula
biti na snazi i kakvi će se motori koristiti u Formuli 1.
Нема коментара:
Постави коментар