субота, 3. јун 2017.

Pogonska jedinica za period posle 2021. godine.

Debata oko nove formule pogonskog sklopa traje i dalje. Nedavno je Red Bull ponovo zapretio da bi se nakon 2020. godine povukao iz „najbržeg cirkusa“, ako se po pitanju motora nepromene  pravila.
Posle 2020. godine: V6 bi-turbo sa MGU-K jedinicom. MGU-H bi bila nepoželjna
U okviru VN Monaca, Međunardna automobilska federacija (FIA) održala je sastanak sa proizvođaćima motora, koji je predvodio šef tehničkog dela Formula 1 Ross Brown. Tri osnovna zaključka su donešena jednoglasno: motori moraju biti bučniji, jači i jeftiniji. Kod tehničkog aspekta, velikih promena ne bi trebalo da bude, osnov bi bio i dalje motor V6 konfoguracije ali sa dva turbo punjača (sada samo jedan) i jedan MGU K. Novi motor, ne bi trebao da ima i MGU H jednicu, i njegova cena bi bila daleko pristupačnija za proizvodnju (ali i za razvoj), tako da bi i mali, nezavisni proizvođači, kao Cosworth ili Ilmor bili u stanju da učestvuju u njihovoj izgradnji ako bi našli finasijere.

Svi proizvođači su se saglasili, da bi bilo potuno neracionalno da se konstruiše nov agregat, jer za 10 godina, niko ne zna koja će motorna formula biti na snazi i kakvi će se motori koristiti u Formuli 1.

Нема коментара:

Постави коментар